Comencem juny. Endevant!
Tasca 1. La ràdio
Una falca és un anunci de ràdio curt, que transmet un missatge. Les principals característiques de la falca són: que és clara, breu i concreta.
Activitat 1: Informa’t sobre les falques de ràdio!
Activitat 3: Fes la teva falca radiofònica!
Has de pensar o inventar un producte, un lloc… que vulguis anunciar, o un missatge d’interès públic que vulguis transmetre.
La gravació de la falca ha de durar 30 segons i ha d’incloure:
- veu amb informació sobre el que vols publicitar (nom, dades, eslògan…)
- música
- i creativitat i originalitat, perquè el teu missatge ha d’arribar al públic!
Quan tinguis l’àudio editat, preparat, l’envies a l’Anna D per mail. Ànims!
Tasca 2. Disconnected
This week it’s time to explain what you have watched in a video clip. Watch it carefully and try to tell the story behind it. Send it to me via email o create a Drive document and share it with me.
There’s nothing to do between the lyrics and the video clip, but, if you want to know them, here you have.
Tasca 2. Disconnected
This week it’s time to explain what you have watched in a video clip. Watch it carefully and try to tell the story behind it. Send it to me via email o create a Drive document and share it with me.
The director of the video clip is Juan Antonio Bayona, a famous Spanish film maker. If you want to learn more about this director, you can check this two links:
Les solucions de les sèries de la setmana passada van ser:
per la sèrie numèrica el 58 i per la sèrie d’imatges la resposta correcte era la C.
Aquesta setmana la cosa va d’incògnites… Mira aquestes diapositives i resol els reptes del final.
Si canviessim les fruites per lletres… en què es convertiria? Els de 4t A us va donar temps de fer aquest tema a l’escola, ho recordeu?
Quan tingueu la solució envieu les vostres respostes a la Gemma i a l’Helena.
Tasca 4. Tatalitarismes. Període prebèlic
Totalitarisme és, en essència, el govern d'allò que és brutal.
És una manera de governar que genera individus que no són conscients dels seus drets, que perden la dignitat personal i la llibertat.
La caracterització exacta del totalitarisme es fa difícil, ja que inclou règims tan diferents com el nacionalsocialisme i el comunisme. El cine i la literatura han tractat molt sovint els règims totalitaris, reals o de ciència ficció. Pensa-hi: Has vist Matrix? I alguna pel·lícula sobre el nazisme? Has llegit alguna novel·la o còmic sobre una societat totalitària, real o imaginària?
És una manera de governar que genera individus que no són conscients dels seus drets, que perden la dignitat personal i la llibertat.
La caracterització exacta del totalitarisme es fa difícil, ja que inclou règims tan diferents com el nacionalsocialisme i el comunisme. El cine i la literatura han tractat molt sovint els règims totalitaris, reals o de ciència ficció. Pensa-hi: Has vist Matrix? I alguna pel·lícula sobre el nazisme? Has llegit alguna novel·la o còmic sobre una societat totalitària, real o imaginària?
Dossiers:
Vídeos totalitarismes:
- https://www.youtube.com/watch?v=bw6u9Aq-2M0&t=94s Totalitarismes
- https://www.youtube.com/watch?v=v5wvKUdUa7s Feixisme i Nazisme
- https://www.youtube.com/watch?v=TEFPTs7_Slw Estalinisme
- https://www.youtube.com/watch?v=fLVFNoGiDIg Estalinisme i Nazisme
Després de veure els vídeos i informacions sobre els totalitarismes, haureu de buscar a La Declaració Universal de Drets Humans 2 articles que sistemàticament vulneren els totalitarismes i les conseqüències que té per als ciutadans aquest incompliment de cada un dels articles dels drets humans que heu escollit.
Aquesta tasca la fareu de forma col·laborativa en aquest Google slides, recordeu posar el vostre nom a la vostra diapositiva. No es pot repetir els mateixos articles que ja han posat els companys.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada